גיא מועדוני ספורט בע"מ
קאנטרי קלאב נווה אילן
news

יבגניה טטלבאום זוכה באליפות ישראל בשחייה אומנותית!

לקראת סוף חודש נובמבר, 2016, החלה השחיינית האולימפית - יבגניה (ג'ניה) טטלבאום, להוביל את אימוני השחייה הצורנית החדשים שנפתחו בקאנטרי נווה אילן וללמד את רזי הענף לבנות הנרגשות שנרשמו במהרה לחוג.
יבגניה, מלבד היותה מאמנת ומדריכה ברמה ארצית, הינה גם מתעמלת אולימפית וספורטאית נבחרת ישראל בעצמה, ובשבוע שעבר (3.2.17) זכתה באליפות ישראל בשחייה אומנותית!

ג'ניה, אשר רשומה תחת קבוצת הפועל יובלים ירושלים ניצחה בתרגיל הסולו כאשר סיימה בניקוד גבוה של 81.48, והקדימה את אלינה חלינסקי ואת טלי אוסטרובסקי.
בתחרות הקבוצתית ניצחה הפועל יובלים ירושלים (75.56) והקדימה את הפועל שדרות ומזכרת בתיה.
אנסטסיה גלושקוב, ג‘ניה טייטלבאום, שחייה צורנית (GettyImages)

יבגניה, ילידת העיר חרקוב שבאוקראינה, התחילה את דרכה כספורטאית כבר בגיל 5 כאשר החלה ללמוד התעמלות אומנותית. בגיל 9 עברה לשחייה צורנית ובגיל 18 עלתה לארץ לאחר שקיבלה מלגה ממשרד העליה והקליטה. לאורך השנים עבדה קשה מאוד על מנת להגיע לרמה הבין לאומית ובקיץ האחרון אף ייצגה את נבחרת ישראל במשחקים האולימפיים שנערכו בריו דה ז'נו ביחד עם המתעמלת האולימפית הותיקה אנסטסיה גלושקוב. הצמד סיים את התחרות במקום ה20 עם דירוג כללי של 158.3488 נקודות.

את החוג לשחייה אומנותית מקדמת ג'ניה במגוון רחב של בריכות ברחבי ירושלים וקאנטרי נווה אילן גאה להצטרף לשורה של מועדוני ספורט אלה, אשר מקדמים את הענף פורץ הדרך ומלמדים את הספורטאים הצעירים שיעורי מחול ותנועה מחוץ למים ובתוכם, בשילוב עם אימוני שחייה - מה שמפתח את המיומנויות הנדרשות להם בשביל הענף.

השיעורים מתקיימים במועדון במתכונת של פעם אחת או פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי, ב16:30. האימונים כוללים אימון טכני במחוץ למים (בסטודיו) ואימון יסודות ושחייה בתוך המים. לפרטים ניתן להתקשר: 0548306474.

Image may contain: one or more people, swimming, pool and text